Telefonische vragen:
De assistente staat u te woord en kan u vaak direct zelf helpen. Indien nodig kan de assistente met de huisarts overleggen. Zorgt u ervoor dat we in bezit zijn van de juiste contactgegevens.
Heeft u een vraag aan uw zorgverlener waarvoor geen fysieke afspraak nodig is dan is een e-consult via mijngezondheid.net een optie voor contact met uw huisarts of andere zorgverlener binnen de praktijk. Dit kan via vraag aan de huisarts in uw portaal of de medgemak app.
Voor het maken van een afspraak kunt u uitsluitend bellen tussen 8.00 uur en 10.30 uur.
Gezien de drukte in de huisartsenzorg is het niet vanzelfsprekend dat u dezelfde dag een afspraak zult hebben. De assistente zal u vragen stellen om de urgentie te bepalen.
Uitslagen
Bel voor uitslagen tussen 09.00 en 10.30 uur.
Bent u al aangemeld op mijngezondheid.net, ook hierin kunt u uitslagen van onderzoek met advies van de huisarts inzien in uw portaal.